Alleen als u dak- of thuisloos bent, als u in een instelling zit of u heeft een reizend beroep, kunt u zich door uw gemeente laten inschrijven op een briefadres (postadres). Dit is een adres waar de overheid iemand zonder woonadres kan bereiken. U kunt als briefadres geen postbus gebruiken.
Iedereen die in een half jaar minimaal 4 maanden in Nederland woont moet zich laten inschrijven in de Basisregistratie Personen (BRP). U laat zich inschrijven in de BRP op uw woonadres. Of anders op een briefadres. De gemeente bepaalt of u een briefadres krijgt.
Vertrekt u voor minstens 8 maanden naar het buitenland? Dan kunt u geen briefadres aanvragen. U moet zich dan laten uitschrijven bij de gemeente (zie verhuizing naar het buitenland).
Bezoekadres:
Raadhuislaan 106
3201 EL Spijkenisse
Postadres:
Postbus 25
3200 AA Spijkenisse
Telefoonnummer: 14 0181
E-mailadres: gemeente@nissewaard.nl
Website: www.nissewaard.nl
Doelstelling of kernactiviteit:
Het doel van een gemeente is orde handhaven, infrastructuur inrichten en onderhouden en zorg verlenen aan de burgers.
Belangrijkste doelgroepen:
Inwoners van de gemeente